loading...
تکتا سرگرمی ها
خالقی بازدید : 7 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (1)

 

Free to Play (2014) 720p WEB-DL Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

زیرنویس فارسی اضافه شد

 

Free to Play دانلود مستند تورنمنت بازی های رایانه ای Free to Play 2014

 

نام مستند : Free to Play

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم : ۵۸۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p WEB-DL

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه : در این مستند با سه پلیر حرفه ای بازی های رایانه ای همراه شوید که می بایست با غلبه بر سختی های روحی و روانی ، فشارهای خانوادگی و واقعیت های زندگی در تورنمتی با جایزه ی ۱ میلیون دلاری شرکت نمایند که می تواند سرنوشت آن ها را برای همیشه تغییر دهد ….

خالقی بازدید : 6 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

FileZilla 3.8.0 نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP میتوانتد به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده میکنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسرهای معمول کرک کردن را نخواهد داشت. این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی میکند. این نرم افزار باتوجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی میکند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

 

FileZilla 3.8.0 دسترسی به FTP با FileZilla 3.8.0

 

خالقی بازدید : 57 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

افزونه ی جدید بازی Batman Arkham Origins با نام Cold, Cold Heart روایتی جدید را برای طرفداران این بازی ارائه می کند. در این DLC گیمرها با ماجرای اصلی Mr.Freeze و چگونگی توانمندی وی برای تبدیل شدن به یکی از دشمنان اصلی بتمن روبرو خواهند شد. در این DLC بتمن دارای Extreme Environment (XE) برای پوشش خود، و گدجت های جدیدی برای مبارزه خواهد بود. از این گدجت ها می توان دستکش حرارتی و باتارانگ های حرارتی را نام برد. در این بازی گیمرها در فضای یخ بندان به نبرد خواهند پرداخت و با Mr.Freeze که اولین بار در Dark Knight دیده شد، بیشتر آشنا خواهند گشت.

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart DLC PS3-DUPLEX

 

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart ps3 cover دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart برای PS3

خالقی بازدید : 3 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.

 

Wondershare Video Editor ویرایش فایل های ویدئویی با Wondershare Video Editor 3.6.0.2

 

خالقی بازدید : 51 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Dr.Web Security Space & Anti-Virus – برنامه ی Security Space چندین بسته نرم افزاری را در دل خود جای داده تا بتواند امنیت سیستم شما را به حداکثر برساند. آنتی ویروس ، آنتی اسپی وار، آنتی اسپم، حفاظت پروتکل http که سایر ویژگی ها در خود این بسته جای داده شده اند و به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند. آنتی ویروس این نرم افزار با پویش سیستم کامپیوتری کاربران در صورت وجود مشاهده فایل های آلوده با هشدار به کاربر و ارسال فایل به قرنطینه در زمانی کوتاه توانایی کنترل ویروس ها و نابود سازی آن ها را می دهد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به ویژگی چندزبانه بودن نرم افزار به صورت هوشمند برای ارتباط به کاربران اشاره نمود. این نرم افزار پس نصب بر روی سیستم عامل و شناسایی زبان مورد استفاده در سیستم عامل واسط کاربری خود را به آن زبان تغییر داده و کاربران می توانند از برنامه بدین صورت استفاده نمایند.

 

Security Space برنامه های امنیتی دکتر وب Dr.Web Security Space & Anti Virus 9.0.1.04071

 

خالقی بازدید : 2 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.3917.58 نرم افزاری بسیار معروف و محبوب با امکانات فراوان جهت نمایش و پخش فایل های مالتی مدیا نظیر فیلم،ویدیو،صوت و عکس نرم افزاری بی نظیر محسوب می شود. این نرم افزار دارای امکانات پیشرفته جهت پخش هرچه با کیفیت تر ویدیو و فیلم ها می باشد. پخش انواع لوح های فشرده DVD و بلو-ری ها به همراه فیلم های سه بعدی از جمله دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار با استفاده از تکنولوژی انحصاری TrueTheater کیفیت بیشتری را در هنگام پخش فیلم ها در اختیار کاربر قرار میدهد. TrueTheater خود شامل بخش های دیگری در زمینه پخش فیلم ها با کیفیت HD ، ارائه کیفیت صدای بهتر، ارائه وضوح و روشنایی بهتر برای فیلم ، از بین بردن نویز فیلم و… را دارا می باشد که این تکنولوژی با اجرا شدن روی تمامی ویدیوها باعث نمایش هرچه بهتر خواهد شد.

 

CyberLink PowerDVD Ultra  پخش فیلم DVD با CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.3917.58

 

خالقی بازدید : 10 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 

NG – 20 Animals That Will Kill You (2011) HDTV 720p Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Animals That Will Kill You مستند خطرناکترین حیوانات کشنده NG   20 Animals That Will Kill You 2011

 

نام مستند : NG – 20 Animals That Will Kill You

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این مستند با ۲۰ حیوان کشنده آشنا خواهیم شد . از ببر بنگال گرفته تا کوچکترین موجود کشنده یعنی پشه ! این حیوانات در اکثر مواقع برای دفاع از خود به انسان ها حمله می کنند که عواقب خوبی را برای شکارچی در پی نخواهد داشت . به این دلیل است که روزانه هزاران نفر توسط حیوانات خطرناک کشته می شوند . همچنین در این مستند با روش حمله این موجودات آشنا خواهید شد …

خالقی بازدید : 4 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 

The Tom and Jerry Show HDTVRip (2014) Mkv

|قسمت اول به پست اضافه شد|

 

The Tom and Jerry Show cover دانلود فصل اول انیمیشن The Tom and Jerry Show 2014

 

نام انیمیشن: The Tom and Jerry Show – سریال کارتونی موش و گربه

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی تام و جری بر اساس سریال کارتونی به همین نام که در سال ۱۹۷۵ تولید شد، ساخته شده است. این انیمیشن دارای ۵۲ قسمت می باشد که از ۹آپریل ۲۰۱۴ بر روی شبکه های تلویزیونی امریکا در حال پخش است. تهیه کننده ی این انیمیشن Warner Bros. Animation و Renegade Animation هستند. هر قسمت از این انیمیشن مدت زمان ۱۱ دقیقه می باشد و به گفته ی  سازندگان سری جدید این انیمیشن، قرار است تا حس واقعی شخصیت ها حفظ شده و با همان فضای قبلی، روایت های جدیدی صورت بگیرد و …

خالقی بازدید : 2 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستان گرامی در این بخش برای شما دوستان عزیز و گرامی مجموعه اس ام اس های ویژه عید نوروز1393 را قرار داده ایم که از طریق وبلاگ تکتا سرگرمی قابل دریافت است.

دانلود در ادامه مطلب...

خالقی بازدید : 5 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

ضمن عرض تسلیت پیشاپیش به مناسبت شهادت جضرت فاطمه سلام الله علیها به پیشگاه امام عصر (عج) و همه ی محبان اهل بیت . به همین مناسبت مجموعه ای زیباترین اس ام اس ها شامل دو بیتی های زیبا و پیام های کوتاه را آماده کرده ایم .

در ادامه مطلب تکتا سرگرمی میتوانید مشاهده نمایید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 574